x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
טיפוח וטיפול בכפות הידיים
22/03/2013 - כרמלנא

טיפוח וטיפול בכפות הידיים

הידיים החשופות למזג אוויר לא תמיד נוח, למים הקשים ולחומרי הניקיון - הן הראשונות להראות סימני מצוקה ויובש. איך מטפחים אותן באופן יומיומי ומה מציעה הטכנולוגיה?

פות הידיים הן שגרירות יופי כנות לא פחות מהפנים. גם אצל נשים מטופחות ומתוחזקות, מנותחות ויפות, כפות הידיים עלולות להסגיר את האמת על גילכן האמיתי. לאחר גיל 40 משתנות רקמות העור בכפות הידיים ורקמת השומן יורדת. העור נהיה דק מאוד ושקוף, עליו מתווספים כתמים חומים ועוד הפתעות. שינויים אלו מבליטים את העצמות והורידים בכפות הידיים ומשווים להן מראה המבוגר.

כפות ידינו הן האיבר אולי הכי עסוק בגוף. כמעט בכל פעולה אנו נעזרים בכפות הידיים. הידיים חשופות למים הקשים בישראל, לשמש היוקדת ועל פי רוב אינן מכוסות או מוגנות במקדם הגנה. אלה רק מקצת מהסיבות לסימני הגיל המוקדמים הניכרים בידינו, לכן חשוב לטפח ולשמור עליהן כבר מגיל צעיר

טיפוח יומיומי

ידיים החשופות למים הקשים ולחומרי הניקיון והן הראשונות להראות סימני מצוקה ויובש. עור יבש תורם למראה המבוגר והלא מחמיא של כפות הידיים. במיוחד בגיל המתקדם ההבדל בין ידיים מטופחות, לידיים לא מטופחות ניכר וברור. הנה הבאנו לכם כמה טיפים והמלצות לטיפוח כפות הידיים בקביעות:

  • יש צורך לטפח ולמרוח בכל יום את הידיים בקרם הזנה ובקרם הגנה מהשמש. טיפול שוטף ימנע את הנזק המצטבר.
  • להימנע ממגע של כפות הידיים בחומרי ניקוי שונים הגורמים להתייבשות העור ויוצרים מראה עייף, סדוק וחסר ברק.
  • מומלץ להזין את עור כף היד בקרם ייעודי המשקם את העור. אם החום גורם לידיים להרגיש שומניות עם הקרם, קיימים קרמים נטולי שומן.
  • גם הציפורניים הנן חלק בלתי נפרד מהמראה ולכן חשוב מאוד לדאוג גם להן ולהזין אותן באופן קבוע. יש לשמור על שלמות הציפורן ולמנוע התפצלות בעזרת תכשירים כגון מחזק ציפורניים ושיוף נכון. משיחת לק בצבעים חיים כמו אדום, מחזירה את הצבע ליד ומשווה לה מראה נשי וזוהר.

 

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות