x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
איך לבחור בושם שמתאים לך ?
18/03/2013 - כרמלנא

איך לבחור בושם שמתאים לך ?

כל יום אנחנו נתקלים בפרסומות שמשווקות בשמים במבצעים ובהנחות. אז מה לבחור? ואיך לבחור ?

  1. שיקול תקציבי : בושם מומלץ לקנות לאחר סקר שוק רציני . באופן כללי רצוי להמתין לתקופת החגים אז מוצעים על פי רוב מבצעים שווים והנחות משמעותיות באגפי הטיפוח והקוסמטיקה.
  2. טעם אישי : על טעם וריח אין מה להתווכח . מה שבהכרח אופנתי ומוצא חן בעיני רוב האנשים מסביבנו לא בהכרח לטעמנו. לכן, יש להשתדל לבחור בושם שאנחנו אוהבים. אם הרחת בושם על אדם אחר ואהבת מאד או שהרחת כשהתזת באוויר או על פרק היד שלך והתאהבת, תקנה ואל תהסס.
  3. מה מטרת הבושם? ישנם סוגי בשמים המתאימים למטרות שונות. לפני קניית הבושם יש לחשוב לשם מה אני קונה בושם ?ליום ? לערב? לאירוע ?
  4. אילוצים פיזיים: לכל אחד מאיתנו ריח גוף ייחודי ובושם משפיע ומתלבש על גופנו באופן אינדיבידואלי. ישנם גם בשמים שגורמים לאנשים מסוימים פריחות, אלרגיות ומיגרנות אז כדי למנוע את כל זה, תעשו בדק בית לפני רכישת הבושם ותריחו אותו על גופכם.
  5. המלצות מאחרים : בעת בחירת הבושם רצוי להתלוות על ידי חבר או חברה ובעיקר בן / בת הזוג (שיסבול את הריח רוב שעות היום) כדי שיחוו דעה איך הבושם הנחשק באמת מתלבש עלינו והאם הוא טוב
  6. גיל אופי ואישיות : הבושם שתבחרו, כמו סגנון הלבוש שלכם, צריך להתאים לאופי האישי שלכם ולסגנון שלכם - לאנשים צעירים וקלילים מומלץ להשתמש בדרך כלל או דה טואלט. לאנשים מבוגרים יותר שרוצים לשדר סמכותיות, רצינות או מיניות נמליץ להשתמש בבשמים הכבדים והמתובלים ובבשמים אוריינטליים.

 

בשורה תחתונה, כשתלכו לבחור בושם תנסו להתעלם מכל המסביב ותתרכזו בחוש הריח ובטעם האישי שלכם. אל תאמינו לדברי הדיילות ואל תיכנעו לשטיפת המוח של הפרסומות... והכי הכי חשוב אל תסתכלו על הקנקן אלא על מה שיש בו

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
מדהים
תודה - 01/04/2013
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות