x
اغلق
اغلق
כרמלנא פייסבוק
הצבעה
هل ستصوت؟
نعم
لا
تهاني وتبريكات
منتهيه
قاسم حلبي
بس رفيق
ميسان حلبي
منتهيه
رفيق وبس مستمرون
هناء
منتهيه
هناء حلبي
رفيق
اكرام
بالنجاح
حلبي
بالنجاح لرفيق حلبي
بيراني
منتهية
חלבי
منتهيه
خضرا
اضف اهداء
מסתמן פתרון לבעית חיבורי החשמל בכרמל
23/09/2012 - كرملنا

 

 

בשיחה עם ראש המועצה מר כרמל נסראלדין, מסר כי קיבל היום שיחה ממיכל פרנק ממשרד ראש הממשלה שהודיעה לו על הסכמת המשרד לחיבורי החשמל בלי היתרי בניה.

ומפיו של ראש המועצה, הנושא קיבל את אישורה של היועצת המשפטית ממשרד האנרגיה הגברת דרורה ליפשיץ ושהנושא ממתין לאישור משרד הפנים.

اضف تعقيب
الإسم
نص التعليق
ارسل
1
מרזוק קדור לא השאיר ברירה למשרד ראש הממשלה לאחר שגילה חיבורי חשמל לא חוקיים בהוראת השר באום אלפחם מרזוק הוביל את המאבק שם אותו על סדר יום הממשלה והוא זה שגרם לפדיחה הגדולה באום אל פחם אז בזכותו יחברו חשמל בכפר וכל האחרים מנסים לעלות טרמפ על עשייתו בלי חיבורים באום אלפחם לא היינו זוכים לחיבורים בדליה פדיחת הפדיחות
עמאד - 26/11/2012
2
כרמל. אתה אסיר תודה למרזוק קדור שהעלה את הנושא על סדר היום. אחרת היית עדיין במשרדך מכבה שריפות.
תושב - 26/11/2012
3
אום אלפים חוברו לפני 10 שנים באמצעות תקנות שחל . וכל הפולשיט הזה של חיבורים היום הוא שקר וכזב של מרזוק . המאבק הצליח בזכות שילוב הידיים והחשיבה של כל הגורמים . מראש המועצה וכל חברי הכנסת ועד אחרון המתנדבים למחאה באוהל . בשעה שהוקם האוהל והמחאה התחילה מאזור התעסק בצבע העניבה שילבש בחתונת בנו . אז מכאן לעשות אותו גיבור לאומי ואחראי להצלחת המאבק זה לא יפה ולא מכובד . עמאד למאבקים כאלה צריך אריות וגיבורים ולא שפנים ושועלים .
תגובה לעמאד - 26/11/2012
4
אני מתכנן חיבורי חשמל באום אל פחם ורק לאחר הצגת טופס 4 אנחנו מתכננים את החיבורים אז אנא מכם פוליטיקי דליה מהמשחק שלכם כאילו ואנחנו בחברת החשמל חשודים במרמה והפרת אימונים
אלכס - 26/11/2012
אתרי חדשות
אתרי חדשות
דואר מייל
רדיו ומוסיקה
הורדות סרטים ותוכנות